• Aangepast Voetbal
    Voetbal is voor iedereen. Ook als een beperking het spelen in een regulier team niet mogelijk maakt, biedt De Zouaven al meer dan 30 jaar het Aangepast Voetbal aan. Voor spelers met een fysieke of mentale beperking, jong of oud, dame of heer. Eenieder kan terecht in één van de seniorenteams of bij ons jeugdteam.

Senioren
    Onze seniorenteams spelen op zaterdag hun competitiewedstrijden. De thuiswedstrijden beginnen altijd om 11.30 uur. Er wordt 8 tegen 8 gespeeld op een half veld. 2 x 30 minuten met een kwartier rust daartussen. Dit is een officiële KNVB competitie, verdeeld in een najaar- en voorjaarscompetitie.

De seniorenteams trainen gezamenlijk op de dinsdagavond van 19.00 – 20.15 uur.

Jeugd
    Ons jeugdteam speelt in de Friends League. Dit is in toernooivorm en vindt eenmaal in de maand plaats bij de verschillende deelnemende verenigingen. Ook hier speelt men 8 tegen 8 op een half of aangepast veld en de wedstrijd duurt dan 20 minuten. Er worden per toernooi ongeveer 5 wedstrijden gespeeld. Aanmelden kan vanaf 8 jaar.

De jeugd traint wekelijks op woensdag van 17.00 – 18.00 uur.

Info
    Nieuwsgierig geworden of vragen? Een keer komen kijken en kennismaken, of een proeftraining?

Voor info kunt u terecht bij een van onderstaande enthousiaste leden

Ehud Aloni

Coördinator Aangepast Voetbal