• Voorheen konden we altijd rekenen op onze ‘good old’ Sjaak Buijsman als het ging om het bestellen van trainings- en wedstrijdmaterialen. Zoals jullie weten, heeft Sjaak zijn taken onlangs overgedragen aan een nieuwe materiaalman. Helaas heeft de nieuwe materiaalman aangegeven dat hij deze rol door omstandigheden toch niet kan vervullen.

    Om ervoor te zorgen dat iedereen toch voorzien blijft van de benodigde materialen, hebben we een online bestelformulier ontwikkeld. Normaal gesproken ontvangt ieder team voor aanvang van het seizoen de benodigde spullen, zoals ballen, hesjes, pionnen en een waterzak. We gaan ervan uit dat deze materialen nog in bezit zijn, maar we begrijpen dat er in de loop van het seizoen iets kwijt kan raken of vervangen moet worden, zoals een lekke bal.

    Via het nieuwe online formulier kunnen jullie eenvoudig materialen aanvragen. De bestelde spullen worden voor jullie klaargelegd en kunnen op donderdagavond of zaterdag worden opgehaald in bestuurskamer 3. Op deze manier houden we beter zicht op de voorraad en kunnen we ervoor zorgen dat iedereen altijd de juiste materialen heeft. Daarnaast worden de ballenkarren door de week willekeurig geteld, zodat we zeker weten dat de aantallen kloppen en we niet voor verrassingen komen te staan.

    Vanaf heden kunnen materialen uitsluitend via onderstaande link worden besteld.

    Bestel hier