• Zouavendienst

Ferry Broers
    tel: 06-405 299 57
    wedstrijdsecretaris-senioren@vvdezouaven.nl

• Wij hopen dat iedere speler (ouder van spelers) de helpende hand biedt in de organisatie van onze vereniging.

We hebben in de kantine al een groot probleem om daar voldoende mensen te hebben staan.

Als dit niet snel aangevuld wordt met vrijwilligers dan kan het zo zijn dat we de kantine op bepaalde momenten (deels) zullen moeten sluiten.

Om die reden is het afkoop bedrag op € 100,- voor senioren en voor o16 t/m o19 op € 50,- gesteld, met de hoop dat er leden zijn die begrijpen dat hun hulp hard nodig is. Het is heel simpel, als iedereen zijn taakplicht vervult is de organisatie uit de problemen.

De spelregels:
    Ieder senioren lid betaald € 100,- borg per jaar (jeugd € 50,- per jaar), dit bedrag wordt samen met de contributie betaald/ geïncasseerd voor aanvang van de competitie. De borg blijft naar volgend seizoen staan als je de taakplicht vervuld hebt en als je stopt met voetballen en je taakplicht vervuld hebt krijg je je borg terug.

De taakplicht bestaat dus nu uit 100 punten te vervullen per seizoen (jeugd 50), per taak verschilt het hoeveel punten je kan behalen (zie voetbal.nl app)

Om je in te schrijven voor een vrijwilligers taak ga je naar de voetbal.nl app (zie uitleg) Iedere speler is zelf verantwoordelijk dat dit geregistreerd wordt.

Na de taak vervult te hebben stuurt de speler een bericht naar de taakbeheerder en naar: ferrybroers@vvdezouaven.nl

Wat zijn de taken:

o.a. Kantinedienst, wedstrijd fluiten, onderhoud op complex, EHBO dienst, etc.

Voor de aanvoerders van de seniorenteams is dit hun taakplicht, uiteraard mag men zich altijd nog aanmelden voor een extra taak.

Heb je talenten of kennis en kunde in andere zaken die onze vereniging kunnen helpen laat het ons weten.

Als alle leden zo hun steentje bijdragen kunnen we de verenging laten bloeien.

Verenigen doen we samen.

uitleg voetbal.nl app: link