• Kledingfonds

• Het reglement van het kledingfonds vindt u hier

De wasvoorschriften vindt u hier

Hieronder staan de meest gestelde vragen

Ik ben lid geworden van Voetbalvereniging De Zouaven, hoe kom ik aan de clubkleding?

Het kledingpakket voorziet alleen in wedstrijdkleding: wedstrijdshirt en broek. Deze zitten in de teamtas en wordt gecoördineerd door de trainer. Kousen dien jezelf aan te schaffen via de webshop.  Een trainingspak en trainingssetjes kun je via dezelfde webshop op de website van Vv de Zouaven  bestellen.

Wanneer moet / mag de clubkleding worden gedragen?

De kleding wordt voor, tijdens en na een voetbalwedstrijd van  De Zouaven gedragen. Het is niet toegestaan de kleding anders te gebruiken dan waarvoor deze bedoeld is.

Mag ik mijn naam op de clubkleding zetten?

Nee, zonder toestemming van het bestuur mogen op of in de kleding geen namen, emblemen, teksten of afbeeldingen worden aangebracht.

Ik wil mijn wedstrijdshirt zelf wassen. Mag dit?

Nee, er is met de leiders afgesproken dat de shirts per team worden gewassen. Dit om te voorkomen dat er kleurverschil ontstaat. Dit kan bij toerbeurt, maar ook kan er in het team iemand zich aanmelden om te wassen.

Mijn kleding is te klein/te groot, wat moet ik doen?

Je  kunt eerst contact opnemen met een team die binnen jouw sponsorgroep valt of er geruild kan worden. Kom je hier niet uit dan stuur je een mail naar de coordinator van jouw leeftijdsgroep en meldt dat je kleding niet past. De coordinator maakt zo spoedig mogelijk een afspraak met je om de kleding te ruilen, mits voorradig.

Mijn kleding is stuk, wat moet ik doen?

Stuur een mail naar de coordinator van jouw leeftijdsgroep met de melding wat er kapot is. De coordinator maakt dan een afspraak met je.

Ik heb een kledingsstuk gevonden, wat moet ik hiermee doen?

Je checkt de teamtas of er iets mist. Zo niet, stuur dan een mail naar de coordinator van jouw leeftijdsgroep en geef aan dat je een kledingsstuk hebt gevonden.

Krijg ik restitutie van het kledingfonds als ik tussentijds stop met voetballen?

Nee, je krijgt geen restitutie.

Mag ik een tenue ruilen met een ander team in verband met de maat?

Ja, je mag een tenue ruilen bij een ander team met dezelfde sponsor, mits het aantal tenues gelijk blijft in de tas.  De wijziging (welke teams en wat er geruild is) ter informatie doorgeven via het emailadres naar het kledingfonds.

Ik heb een andere vraag die hier niet bij staat, wat moet ik doen?

Stuur een mail naar kledingfonds@vvdezouaven.nl en wij zullen zo snel mogelijk antwoord geven.